Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 158.2025 rDrukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 158.2025 rSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Hospicjum Zielona Góra
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Hospicjum Zielona Góra
Data udostępnienia: 2025-02-26
Ogłoszono dnia: 2025-02-26
Termin składania dokumentów: 2025-03-10 15:00:00
Nr ogłoszenia: Zarządzenie nr 158.2025 r
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) do konkursu na stanowisko dyrektora Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze przy ul. Zyty 26 może przystąpić osoba posiadająca kwalifikacje do zajmowania stanowiska określone w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 799 z późn. zm.), tj.:
a) wykształcenie wyższe,
b) wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora,
c) co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej 3 –letni staż pracy w zawodzie,
d) brak prawomocnego skazania za przestępstwa popełnione umyślnie;
2) ponadto komisja konkursowa wskazuje dodatkowe, oczekiwane kompetencje kandydata w zakresie:
a) znajomość obowiązujących regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania podmiotu leczniczego,
b) wysoka komunikatywność,
c) odporności na stres;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
zakres uprawnień na stanowisku:
a) ogólne kierownictwo merytoryczne i nadzór nad realizacją zadań statutowych,
b) wykonywanie funkcji bezpośredniego przełożonego pracowników, ustalanie planu finansowego,
c) ustalanie regulaminów,
d) inne wynikające z ustaw i przepisów prawa.
Ze szczegółowymi warunkami i materiałami informacyjnymi o przedmiocie konkursu można zapoznać się w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Zielona Góra, ul. Aleja Niepodległości 10. Osobą uprawnioną do kontaktu z kandydatami jest P. Magdalena Taraszkiewicz, nr tel.: 68 419 89 05.
V. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
2) koncepcję funkcjonowania Hospicjum w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, zatrudnienia, praw pacjenta i świadczonych usług;
3) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska;
4) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
5) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy;
6) inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
7) informację o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzona datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu;
8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa do zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska;
9) oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na dane stanowisko.
2. Kopie dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3, 4, 5, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-03-10 15:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach, z imieniem, nazwiskiem, adresem i numerem kontaktowym telefonu oraz adnotacją na kopercie „Konkurs na stanowisko dyrektora Hospicjum w Zielonej Górze”
c. Miejsce:
należy składać osobiście lub przesłać listem poleconym na adres: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Zielona Góra, ul. Aleja Niepodległości 10, 65-048 Zielona Góra pok. 310 (sekretariat) w terminie do dnia 10 marca 2025 r. do godziny 15.00 (decyduje data wpływu).
VII. Informacje dodatkowe:
Rozpatrzenie zgłoszonych ofert nastąpi do 30 dni od terminu ich składania, w siedzibie Urzędu Miasta Zielona Góra lub w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana uchwałą nr XI.194.2025 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze. O terminie i miejscu przeprowadzania konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.