ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 158.2025 rDrukuj informację Ogłoszenie numer: Zarządzenie nr 158.2025 r

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Hospicjum Zielona Góra

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Hospicjum Zielona Góra

Data udostępnienia: 2025-02-26

Ogłoszono dnia: 2025-02-26

Termin składania dokumentów: 2025-03-10 15:00:00

Nr ogłoszenia: Zarządzenie nr 158.2025 r

Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) do konkursu na stanowisko dyrektora Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze przy ul. Zyty 26 może przystąpić osoba posiadająca kwalifikacje do zajmowania stanowiska określone w art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 799 z późn. zm.), tj.: 
a) wykształcenie wyższe, 
b) wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora, 
c) co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej 3 –letni staż pracy w zawodzie, 
d) brak prawomocnego skazania za przestępstwa popełnione umyślnie; 
2) ponadto komisja konkursowa wskazuje dodatkowe, oczekiwane kompetencje kandydata w zakresie: 
a) znajomość obowiązujących regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania podmiotu leczniczego, 
b) wysoka komunikatywność, 
c) odporności na stres;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

zakres uprawnień na stanowisku: 
a) ogólne kierownictwo merytoryczne i nadzór nad realizacją zadań statutowych,
b) wykonywanie funkcji bezpośredniego przełożonego pracowników, ustalanie planu finansowego, 
c) ustalanie regulaminów, 
d) inne wynikające z ustaw i przepisów prawa.
Ze szczegółowymi warunkami i materiałami informacyjnymi o przedmiocie konkursu można zapoznać się w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Zielona Góra, ul. Aleja Niepodległości 10. Osobą uprawnioną do kontaktu z kandydatami jest P. Magdalena Taraszkiewicz, nr tel.: 68 419 89 05.

V. Wymagane dokumenty:

1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem; 
2) koncepcję funkcjonowania Hospicjum w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, zatrudnienia, praw pacjenta i świadczonych usług; 
3) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska; 
4) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej; 
5) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy; 
6) inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata; 
7) informację o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzona datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu; 
8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa do zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska; 
9) oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na dane stanowisko. 
2. Kopie dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3, 4, 5, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2025-03-10 15:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach, z imieniem, nazwiskiem, adresem i numerem kontaktowym telefonu oraz adnotacją na kopercie „Konkurs na stanowisko dyrektora Hospicjum w Zielonej Górze”
c. Miejsce:
należy składać osobiście lub przesłać listem poleconym na adres: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Zielona Góra, ul. Aleja Niepodległości 10, 65-048 Zielona Góra pok. 310 (sekretariat) w terminie do dnia 10 marca 2025 r. do godziny 15.00 (decyduje data wpływu).

VII. Informacje dodatkowe:

Rozpatrzenie zgłoszonych ofert nastąpi do 30 dni od terminu ich składania, w siedzibie Urzędu Miasta Zielona Góra lub w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana uchwałą nr XI.194.2025 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze. O terminie i miejscu przeprowadzania konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony